سه شنبه, 28 فروردین,1403
تازه هاپیام تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

پیام تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

2,312تعداد نمایش:
1395/10/21تاریخ:
انا لله و انا الیه راجعون

عاشقان بار سفر بربسته‌اند / رشته جان از جهان بگسسته‌اند .

« هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید»
خبر ارتحال و عروج ملکوتی سردار بزرگ سیاست و مدیر مدبر بحرانها، عالم مجاهد، مبارز نستوه و خستگی ناپذیر، زعیم عالیقدر، یار دیرین انقلاب، امام (ره) و مقام معظم رهبری، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، عالم ربانی حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی بی نهایت موجب تأسف و تأثر عمیق شد و میلیونها نفر را ماتم زده نمود.

آن عالم زاهد از «سابقون» انقلاب اسلامی و از یاران و همراهان دیرین بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی بود که در روزها و سال‌های نخست انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی با مجاهدت و ایفای نقش موثر در مناصب و مسئولیت‌های مهم، از هیچ تلاشی برای خدمت به نظام و انقلاب فروگذار نکرد و عمری را با فروتنی در راه توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام برداشت و اینک با روحی شاد و مطمئن به سوی ملکوت اعلی پیوست.

اینجانب به نمایندگی از جامعه و خانواده بزرگ معدن و صنایع معدنی ایران، این ضایعه و مصیبت جبران ناپذیر و جانسوز را به حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، دوستداران و عاشقان و بالاخص خاندان معظم و معزای آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با محمد و آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین مسئلت می‌نمایم. نامش را در تاریخ ایران‌زمین زنده و جاوید نگاه خواهیم داشت. خدایش او را در جوار رحمت خویش قرینِ نعمتی ابدی سازد که بایسته چنین رفعتی است.

مهدی کرباسیان
نویسنده: 1395.10.19

اخبار مرتبط